Kariera
Wybranym kandydatom
oferujemy:
Ciekawą i atrakcyjną pracę
w firmie o ugruntowanej pozycji
Przyjazną atmosferę w pracy
i szerokie kontakty zewnętrzne
Zatrudnimy pracowników
Twój zakres obowiązków:
- Realizacja zadań związanych z wykonywaniem audytu wewnętrznego w zakresie działalności zapewniającej i doradczej, prowadzonych w sposób niezależny
i obiektywny, których celem jest przysporzenie wartości i usprawnienie działalności Spółki, - Określenie zasad funkcjonowania oraz dokonywanie oceny i analiz funkcjonowania kontroli wewnętrznej w Spółce,
- Kontrola wykonania zaleceń pokontrolnych i po audytowych,
- Nadzór nad wprowadzaniem rekomendacji poaudytowych,
- Monitorowanie i wsparcie wdrażania rekomendacji,
- Dokumentowanie wykonanych procedur audytowych,
- Współpraca w ramach zespołu audytowego.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe, co najmniej na poziomie licencjata,
- Posiadanie Certyfikatu CIA i CRMA,
- Znajomość WSK,norm ISO oraz AQAP, metodologii Lean Manufacturing i Management, systemu 5S,
- Doświadczenie min. 5 lat w branży związanej z produkcją na potrzeby wojska - mile widziane,
- Znajomość przepisów prawa, w tym przepisów o rachunkowości, prawa gospodarczego, handlowego, bezpieczeństwa, ochrony środowiska oraz przepisów branżowych w obszarze działalności Spółki,
- Znajomość przepisów oraz regulacji z zakresu Compliance,
- Posiadanie ważnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli min. POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mające na celu uzyskanie właściwego poświadczenia bezpieczeństwa,
- Umiejętności analityczne,
- Efektywne komunikowanie się z pracownikami na różnych szczeblach organizacji,
To oferujemy:
- Stabilne miejsce pracy;
- Szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji;
- Umowę o pracę;
- Pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą, dofinansowanie do posiłków, karta sportowa);
- Ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego;
- Przyjazną atmosferę pracy.
Zakres zadań i odpowiedzialności:
- Przygotowywanie i naliczanie wynagrodzeń dla pracowników zatrudnionych na umowy o pracę, cywilnoprawne, kontrakty menedżerskie,
- Przygotowywanie danych oraz prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń z tytułu zatrudnienia,
- Dokonywanie rozliczeń z ZUS, PFRON i Urzędami Skarbowymi w zakresie naliczania podatku dochodowego od osób fizycznych,
- Rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdań i raportów określonych obowiązującymi przepisami oraz wynikających z aktualnych potrzeb Spółki,
- Przygotowywanie dokumentacji płacowej dla zwolnionych pracowników (ZUS Z-3, ERP-7 itp.),
- Obsługa ZFŚS,
- Korespondencja z instytucjami publicznymi w tym prowadzenie dokumentacji związanej z zajęciami komorniczymi, naliczanie potrąceń z wynagrodzeń i zasiłków,
- Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne.
Kompetencje, których szukamy:
- wykształcenie średnie, wyższe lub w trakcie studiów (preferowane: ekonomia, finanse, zarządzanie).doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych,
- Doświadczenie w zakresie obsługi kadrowo- płacowej min. 2 lata, w organizacji liczącej co najmniej 300 pracowników,
- Bardzo dobra znajomości programu Płatnik i MS Office, w szczególności MS Excel,
- Znajomość programów i portali związanych z obsługą kadrowo-płacową (w tym: Płatnik, PUE ZUS, GUS, PFRON),
- Rozliczenia PIT,
- Kontaktowość, otwartość na współpracę z ludźmi,
- Wysoki standard etyki zawodowej,
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne (analiza danych, wyciąganie wniosków), umiejętność przekładania danych analitycznych na wnioski i rekomendacje,
- Doświadczenie w zakresie optymalizacji procesów kadrowo-płacowych.
W ramach współpracy oferujemy:
- stabilne i rozwojowe miejsce pracy,
- szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
- umowę o pracę,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą, dofinansowanie do posiłków),
- ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego,
przyjazną atmosferę pracy.
Zakres zadań i odpowiedzialności:
We współpracy z Dyrektorem kierującym Działem Produkcji:
- nadzoruje procesy produkcyjne w ukierunkowaniu na zapewnienie efektywności operacyjnej i realizacji planów produkcyjnych,
- sprawuje nadzór nad zgodnością procesów z normami jakościowymi, Politykami i Procedurami obowiązującymi w Spółce,
- współpracuje z obszarem logistyki i infrastruktury w zakresie łańcucha dostaw,
- współpracuje z Działem Technicznym w zakresie dokumentacji technicznej,
- analizuje kluczowe wskaźniki efektywności operacyjnej, jakościowej i finansowej (key performance indicators), m.in. w aspekcie efektywności produkcyjnej, jakości i zgodności produktów oraz kosztów ich wytworzenia, jak również wdraża działania naprawcze w przypadku nieefektywności,
- wykonuje strategię rozwoju produkcji,
- udziela wsparcia Dyrektorowi kierującemu Działem w podejmowaniu kluczowych decyzji,
- bierze czynny udział w projektach i koordynuje je ze strony Działu.
Kompetencje, których szukamy:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną
- Znajomość przepisów prawa (Prawo Pracy, BHP)
- Spełnianie warunków dopuszczających do wytwarzania i obrotu wyrobami koncesjonowanymi
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Zdolność do kierowania pojazdami służbowymi kat. B
- Doświadczenie na stanowisku kierowniczym w zakładzie produkcyjnym
- Mile widziane doświadczenie w pracy na rzecz polskiego przemysłu zbrojeniowego
- Zdolności przywódcze – budowanie, motywowanie i rozwijanie różnorodnego zespołu
- Silne zdolności analityczne i strategiczne myślenie
- Umiejętności praktyczne we wdrażaniu zmian, procesów i procedur
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i budowaniu efektywnych procesów produkcyjnych
- Zorientowanie na terminowe wykonanie zobowiązań produkcyjnych
- Znajomość nowoczesnych metod zarządzania produkcją seryjną
- Umiejętność planowania realizacji przedsięwzięć
- Gotowość do pracy pod presją czasu
- Asertywność
W ramach współpracy oferujemy:
- stabilne i rozwojowe miejsce pracy,
- szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
- umowę o pracę,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do posiłków, wczasy pod gruszą),
- ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego,
- przyjazną atmosferę pracy.
Zakres zadań i odpowiedzialności:
- Zarządzanie i koordynacja procesów dostarczania powierzonych do realizacji projektów, w tym nadzór nad zespołami projektowymi oraz alokacja zasobów.
- Monitorowanie i raportowanie realizacji prowadzonych projektów w zakresie zgodności z umową, w tym regularne przeglądy postępów i aktualizacje dla interesariuszy.
- Przygotowywanie i uzgadnianie harmonogramów projektów, z uwzględnieniem kluczowych kamieni milowych i terminów.
- Odpowiedzialność za identyfikację ryzyka, monitorowanie i raportowanie ryzyka
w projekcieoraz opracowywanie planów zarządzania ryzykiem. - Rekomendacje w zakresie rozwiązań strategicznych, ustalania priorytetów dla realizowanych zadań oraz wykorzystania zasobów, w celu optymalizacji procesów i osiągania celów projektowych.
- Koordynacja w zakresie komunikacji z Klientami wewnętrznym i zewnętrznym w ramach prowadzonych projektów, zapewniając jasność i przejrzystość informacji.
- Udział w procesie negocjacji umów z perspektywy ich przyszłej realizacji w strukturze projektu, w tym analiza warunków umów i ich wpływu na realizację projektów.
- Nadzór nad terminową i jakościową realizacją zadań zadeklarowanych przez poszczególne jednostki organizacyjne, oraz zapewnienie zgodności z wymaganiami jakościowymi.
- Organizowanie spotkań z interesariuszami projektu, przeglądu projektów, oraz dokumentowanie wyników i działań korygujących.
Kompetencje, których szukamy:
- wykształcenie wyższe,
- certyfikat w zarządzaniu projektami PRINCE2® lub równoważny,
- znajomość metodologii zarządzania projektami,
- znajomość pakietu MS Office,
- doświadczenie w pracy w MS Project,
- doświadczenie w zakresie zarządzania projektami,
- znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy, orientacja na szczegóły i rzetelność,
- otwartość na nową wiedzę i doświadczenia,
- mile widziana znajomość branży zbrojeniowej.
W ramach współpracy oferujemy:
- stabilne i rozwojowe miejsce pracy,
- szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
- umowę o pracę,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą),
- ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego,
- przyjazną atmosferę pracy.
Zakres zadań i odpowiedzialności:
- Zarządzanie zespołem specjalistów ds. zapewnienia jakości wyrobów i usług Spółki;
- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych, aktualizowanie wiedzy własnej oraz podległych pracowników;
- Zarządzanie procesem zapewnienia oceny zgodności wyrobów i usług Spółki na wszystkich etapach procesu produkcyjnego;
- Organizowanie i realizacja audytów u dostawców na etapie realizacji zamówień Spółki;
- Finalna ocena zgodności wyrobów i usług Spółki;
- Współpraca z Regionalnym Przedstawicielem Wojskowym w ramach realizacji procesu oceny zgodności;
- Opiniowanie umów zawieranych przez Spółkę w zakresie wymagań jakościowych;
- Zarządzanie procesem wzorcowania, kalibracji narzędzi i urządzeń pomiarowych Spółki.
Kompetencje, których szukamy:
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem technicznym (min. dwa lata) – preferowane w obszarze kontroli jakości wyrobów;
- Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną;
- Znajomość przepisów prawa (Prawo Pracy, BHP);
- Spełnianie warunków dopuszczających do wytwarzania i obrotu wyrobami koncesjonowanymi (Ustawa z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym);
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Zdolność do kierowania pojazdami służbowymi kat. B;
- Gotowość do okazjonalnej pracy poza podstawowym czasem pracy oraz wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych;
- Znajomość wymagań jakościowych ISO 9001;
- Efektywna komunikacja;
- Analityczne myślenie;
- Planowanie realizacji przedsięwzięć;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Asertywność.
Mile widziane:
- Poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli TAJNE, NATO, EU Secret;
- Znajomość wymagań jakościowych ISO 10012, AQAP 2110, 2130;
- Znajomość norm obronnych, decyzji MON w zakresie wytwarzania przez przedsiębiorcę sprzętu wojskowego;
- Mile widziane doświadczenie w pracy na rzecz polskiego przemysłu zbrojeniowego, we współpracy ze Skarbem Państwa – Agencją Uzbrojenia, a w szczególności Regionalnymi Przedstawicielstwami Wojskowymi.
W ramach współpracy oferujemy:
- stabilne i rozwojowe miejsce pracy;
- szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji;
- umowę o pracę;
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa na preferencyjnych warunkach, wczasy pod gruszą);
- ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego;
- przyjazną atmosferę pracy.
Zakres zadań i odpowiedzialności:
- Kompleksowa obsługa klienta (m.in. przygotowywanie ofert, kosztorysów, wsparcie techniczne użytkowników);
- Uczestnictwo w pracach koncepcyjnych i serwisowych z nowymi i już istniejącymi wyrobami;
- Wsparcie Sekcji Szkoleń w zakresie szkoleń dla użytkowników;
- Współpraca z innymi działami firmy;
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe / średnie techniczne (IT, telekomunikacja, elektryka, mechanika, metrologia, automatyka);
- Znajomość sprzętu telekomunikacyjnego wykorzystywanego w Wojsku Polskim;
- Umiejętność konfiguracji i obsługi terminali satelitarnych;
- Umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji;
- Praca ze sprzętem łączności;
- Pożądane doświadczenie w jednej z dziedzin:
- Terminale i łączność satelitarna;
- Systemy hydrauliki siłowej;
- Systemy masztowe;
- Systemy teleinformatyczne;
- Systemy chłodzenia urządzeń radiolokacyjnych;
- Odpowiedzialność, niezawodność, samodzielność i proaktywność;
- Kreatywne i efektywne podejście do rozwiązywania problemów;
- Umiejętność szybkiego uczenia się;
- Umiejętność posługiwania się urządzeniami pomiarowymi;
- Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność;
- Otwartość na rozwój i zdobywanie nowych umiejętności;
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
- Pożądane posiadanie przez kandydata prawa jazdy kat. B;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem;
- Mile widziane świadectwo kwalifikacyjne SEP do 1 kV.
To oferujemy:
- stabilne i rozwojowe miejsce pracy,
- szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
- umowę o pracę,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, dofinansowanie do posiłków, talony świąteczne, wczasy pod gruszą),
- ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego,
- przyjazną atmosferę pracy.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO)”.
Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Zakres zadań i odpowiedzialności:
- opracowanie dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) – zapewnienie zgodności systemu z wymaganiami normy ISO 9001:2015, aktualizacja dokumentacji i monitorowanie efektywności działań,
- identyfikacja obszarów do poprawy zgodnie z metodologią Lean Manufacturing/Management – prowadzenie analiz procesów oraz inicjowanie działań poprawiających efektywność operacyjną,
- analiza wskaźników procesów – monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI) oraz przygotowywanie raportów i rekomendacji,
- audyt procesów zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2015 – planowanie, przeprowadzanie i dokumentowanie audytów wewnętrznych oraz nadzór nad wdrażaniem działań wynikających z ustaleń audytowych.
Kompetencje, których szukamy:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Zarządzanie Jakością, Zarządzanie Produkcją, Inżynieria Produkcji),
- znajomość narzędzi Lean Manufacturing,
- minimum 2–3 lata doświadczenia w pracy w optymalizacji procesów,
- znajomość praktycznego wykorzystania narzędzi Lean Manufacturing,
- certyfikat audytora wewnętrznego ISO 9001:2015 będzie dodatkowym atutem,
- zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- umiejętność planowania i prowadzenia audytów,
- biegła obsługa narzędzi informatycznych (MS Office, systemy ERP, narzędzia do analizy danych),
- umiejętność szkolenia pracowników i prowadzenia warsztatów,
- skrupulatność i dokładność,
- umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność,
- proaktywność i inicjatywa w poszukiwaniu usprawnień,
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
- kreatywność w podejściu do optymalizacji procesów,
- gotowość do pracy w dynamicznym środowisku,
- dyspozycyjność i elastyczność w przypadku nadzoru nad działaniami wdrożeniowymi.
W ramach współpracy oferujemy:
- stabilne i rozwojowe miejsce pracy,
- szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
- umowę o pracę,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, dofinansowanie do posiłków, PPE, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, ZFŚS),
- ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego,
- przyjazną atmosferę pracy.
Twój zakres obowiązków:
- Przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień
- Prowadzenie postępowań na platformie zakupowej, celem wyłonienia wykonawcy
- Nadzór nad prowadzonymi inwestycjami na terenie Spółki
- Sprawowanie nadzoru nad przebiegiem i sposobem realizacji robót budowlanych, w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego
- Kontrolowanie jakości wykonanych robót
- Zatwierdzanie materiałów budowlanych, urządzeń oraz dostaw wykonawców
- Przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy
- Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie wykonywanych robót
- Uczestnictwo w odbiorze robót i inwestycji oraz innych czynnościach dotyczących stwierdzenia wad i usterek w robotach budowlanych
- Udział w naradach koordynacyjnych
- Dokonywanie wpisów do dziennika budowy
- Kontrola i potwierdzanie ksiąg obmiaru
- Dbałość o bezpieczeństwo robót
- Uczestniczenie w czynnościach odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku
- Opiniowanie rozwiązań zamiennych do projektu wykonawczego i wszelkich projektów technicznych
- Weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem jej wykonalności, zgodności z przepisami, ze stanem istniejącym
- Sprawdzanie dokumentacji powykonawczej i współpracy przy jej kompletowaniu
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe: techniczne
- Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnych stanowisku
- Znajomość programów AutoCad. Revit
- Umiejętność przygotowywania kalkulacji technicznych przy przygotowaniu zapytań ofertowych, ofert, umów
- Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
- Umiejętności analityczne, samodzielność, odpowiedzialność, dobre umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i negocjacyjne
- Odporność na stres /umiejętność pracy pod presją czasu
- Terminowość
To oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą, ZFŚS, dofinansowanie do posiłków, karta sportowa),
Obowiązki:
- Wykonywanie schematów ideowych dla instalacji systemowej i teleinformatycznej w kabinach łączności
- Wykonywanie dokumentacji technicznej okablowania zasilania i systemowego,
- Uczestniczenie w przygotowywaniu koncepcji nowych wyrobów,
- Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym w celu optymalizacji projektu,
- Przygotowywanie koncepcji i analiz technicznych nowych wyrobów,
- Opracowywanie, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, dokumentacji technicznej wyrobu/zespołów,
- Aktualizacja istniejącej dokumentacji technicznej i dostosowanie jej do nowych rozwiązań technologicznych lub nowych wymagań,
- Opracowywanie, w zakresie własnych kompetencji, wymagań technicznych na materiały potrzebne do produkcji skonstruowanych zespołów,
- Opracowywanie instrukcji sprawdzania skonstruowanych wyrobów/zespołów,
- Sprawowanie nadzoru merytorycznego i autorskiego nad realizacją modeli lub prototypów skonstruowanych wyrobów/zespołów,
- Wsparcie merytoryczne badań laboratoryjnych skonstruowanych wyrobów/zespołów oraz ocena wyników tych badań,
- Ścisła współpraca z innymi konstruktorami oraz innymi pracownikami Spółki w trakcie realizacji powierzonych zadań,
- Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad realizacją modeli lub prototypów skonstruowanych wyrobów/zespołów.
Wymagania:
- Wykształcenia wyższe, preferowane kierunki: elektronika, informatyka, telekomunikacja lub pokrewne,
- Doświadczenie w branży produkcyjnej, projektowej lub serwisu,
- Umiejętność przygotowywania dokumentacji konstrukcyjnej w programie AutoCad, znajomość Autodesk Inventor będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność przygotowywania dokumentów w programach pakietu Microsoft Office,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie i tworzenie dokumentacji technicznej,
- Znajomość systemów łączności bezprzewodowej,
- Znajomość projektowania i konfiguracji sieci komputerowych,
- Znajomość projektowania instalacji alarmowych będzie dodatkowym atutem.
- Zapytanie o udzielenie informacji o osobie (KRK) – niekaralność
- Orzeczenie lekarskie dedykowane do ww. specyfikacji pracy
- Orzeczenie psychologiczne jw.
Oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Pakiet świadczeń socjalnych,
- Pracowniczy Program Emerytalny i opiekę medyczną.
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą, ZFŚS, dofinansowanie do posiłków, karta sportowa),
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Zadania:
- Przygotowywanie i montaż wiązek kablowych oraz podzespołów elektrycznych i elektronicznych wg dokumentacji wykonawczej,
- Naprawy podzespołów elektrycznych i elektronicznych,
- Montaż, uruchamianie i weryfikacja poprawności działania instalacji elektrycznych i systemowych w kontenerach,
- Współpraca z innymi działami Spółki, np. kontrola jakości, dział konstrukcyjno-technologiczny.
Oczekiwania:
- Wykształcenie średnie lub zawodowe,
- Doświadczenie zawodowe w zakresie wytwarzania zespołów elektrycznych, wiązek kablowych, montażu gotowych wyrobów,
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
- Znajomość oprogramowania MS Office, mile widziana znajomość języka angielskiego,
- Doskonała organizacja pracy (także pod presją czasu), umiejętność ustalania priorytetów, samodzielność, kreatywność i operatywność w działaniu,
- Asertywność, nastawienie na realizację zadań.
- Zapytanie o udzielenie informacji o osobie (KRK) – niekaralność
- Orzeczenie lekarskie dedykowane do ww. specyfikacji pracy
- Orzeczenie psychologiczne jw.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o stabilnej pozycji,
- Pracę w ciekawych projektach oraz tworzenie innowacyjnych rozwiązań,
- Pakiet medyczny,
- Dobrą atmosferę pracy.
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą, ZFŚS, dofinansowanie do posiłków, karta sportowa),
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Nie znalazłeś interesującej Cię oferty?
Dodaj swój profil do bazy Wojskowych Zakładów Łączności Nr 1 S.A.
Klauzule
W związku z wejściem w życie 25 maja 2018r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. „RODO”, proszę o zapoznanie się z klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy w WZŁ Nr 1 S.A. oraz klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych. Przedstawione klauzule podpisane należy załączyć do CV.
Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), dalej „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym (kod 05-130), zwane dalej „WZŁ Nr1 S.A”, „Administratorem”.
2. Osobą odpowiedzialną za prawidłowość przetwarzania danych w WZŁ Nr 1 S.A. jest Inspektor Ochrony Danych. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych email: iodo@wzl1.com.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych w WZŁ Nr 1 S.A. zgodnie z art. 22¹ Kodeksu Pracy, oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. Pani/Pana zgody, art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. realizacji prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora.
4. W przypadku wyrażenia dodatkowej i dobrowolnej zgody, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach przyszłych rekrutacji prowadzonych w WZŁ Nr 1 S.A. zgodnie z art. 22¹ Kodeksu Pracy oraz 6 ust. 1 lit. a i f RODO tj. zgoda oraz realizacja prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora.
5. W dowolnym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonych zgód, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano do czasu ich cofnięcia.
6. Dane osobowe będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych do zakończenia procesu rekrutacji lub do momentu cofnięcia zgody, a przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, będą przetwarzane przez jeden rok lub do momentu cofnięcia zgody.
7. Przysługują Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo przenoszenia danych.
8. Informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do organu nadzorczego-Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Informujemy, że odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące z Administratorem w procesie rekrutacji.
I10. Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
11. Informujemy, że Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również nie będą wykorzystywane do profilowania.
12. Podanie danych jest dobrowolne, ale ich nie podanie będzie związane z brakiem możliwości udziału w procesach rekrutacyjnych.
W razie pytań związanych z przetwarzaniem danych, zachęcamy do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych e-mail: iodo@wzl1.com.pl.
ze studentami 3-ego ,4-ego i 5-ego roku na kierunkach bezpieczeństwo,
informatyka oraz kierunki inżynieryjno – techniczne.