Kariera

Zbroimy się
w kompetencje

Wybranym kandydatom
oferujemy:

Ciekawą i atrakcyjną pracę 

w firmie o ugruntowanej pozycji

Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kompetencji i osiąganych wyników w pracy

Przyjazną atmosferę w pracy

i szerokie kontakty zewnętrzne

Praca przy ciekawych projektach na rzecz obronności
Możliwości doskonalenia zawodowego i awansu
HR-owe dni otwarte dla pracowników

Zatrudnimy pracowników

Zakres zadań i odpowiedzialności:

  • Zarządzanie zespołem specjalistów ds. zapewnienia jakości wyrobów i usług Spółki;
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych, aktualizowanie wiedzy własnej oraz podległych pracowników;
  • Zarządzanie procesem zapewnienia oceny zgodności wyrobów i usług Spółki na wszystkich etapach procesu produkcyjnego;
  • Organizowanie i realizacja audytów u dostawców na etapie realizacji zamówień Spółki;
  • Finalna ocena zgodności wyrobów i usług Spółki;
  • Współpraca z Regionalnym Przedstawicielem Wojskowym w ramach realizacji procesu oceny zgodności;
  • Opiniowanie umów zawieranych przez Spółkę w zakresie wymagań jakościowych;
  • Zarządzanie procesem wzorcowania, kalibracji narzędzi i urządzeń pomiarowych Spółki.

 

Kompetencje, których szukamy:

  • Wykształcenie wyższe techniczne;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem technicznym (min. dwa lata) – preferowane w obszarze kontroli jakości wyrobów;
  • Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną;
  • Znajomość przepisów prawa (Prawo Pracy, BHP);
  • Spełnianie warunków dopuszczających do wytwarzania i obrotu wyrobami koncesjonowanymi (Ustawa z dnia 13 czerwca 2019 r. o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym);
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Zdolność do kierowania pojazdami służbowymi kat. B;
  • Gotowość do okazjonalnej pracy poza podstawowym czasem pracy oraz wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych;
  • Znajomość wymagań jakościowych ISO 9001;
  • Efektywna komunikacja;
  • Analityczne myślenie;
  • Planowanie realizacji przedsięwzięć;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Asertywność.

 

Mile widziane:

  • Poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli TAJNE, NATO, EU Secret;
  • Znajomość wymagań jakościowych ISO 10012, AQAP 2110, 2130;
  • Znajomość norm obronnych, decyzji MON w zakresie wytwarzania przez przedsiębiorcę sprzętu wojskowego;
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na rzecz polskiego przemysłu zbrojeniowego, we współpracy ze Skarbem Państwa – Agencją Uzbrojenia, a w szczególności Regionalnymi Przedstawicielstwami Wojskowymi.

 

W ramach współpracy oferujemy:

  • stabilne i rozwojowe miejsce pracy;
  • szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji;
  • umowę o pracę;
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa na preferencyjnych warunkach, wczasy pod gruszą);
  • ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego;
  • przyjazną atmosferę pracy.

Zakres zadań i odpowiedzialności:

  • nadzorowanie, organizacja i prowadzenie szkoleń dla użytkowników wyrobów Spółki wynikających z zawartych przez Spółkę umów,
  • nadzorowanie i organizacja szkoleń zewnętrznych podnoszących kwalifikacje Pracowników Spółki w obszarach produktowych,
  • aktywna współpraca między komórkami organizacyjnymi Spółki na rzecz wykonywania zaplanowanych zadań,
  • współpraca z wykładowcami zewnętrznymi oraz przygotowywanie i realizacja planów szkoleniowych.

 

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane techniczne,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość struktur Sił Zbrojnych RP,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów,
  • dyspozycyjność,
  • dobra znajomość obsługi komputera (MS Office),
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
  • doświadczenie w branży zbrojeniowej – mile widziane,
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami – mile widziane.

 

To oferujemy:

  • stabilne i rozwojowe miejsce pracy,
  • szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
  • umowę o pracę,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, dofinansowanie do posiłków, talony świąteczne, wczasy pod gruszą),
  • ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Zakres zadań i odpowiedzialności:

  • organizacja i prowadzenie szkoleń dla użytkowników wyrobów Spółki wynikających z zawartych przez Spółkę umów,
  • organizacja szkoleń zewnętrznych podnoszących kwalifikacje Pracowników Spółki w obszarach produktowych,
  • obsługa szkoleń pod względem administracyjno- organizacyjnym,
  • archiwizacja dokumentów szkoleniowych.

 

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów,
  • dyspozycyjność,
  • dobra samoorganizacja pracy,
  • dobra znajomość obsługi komputera (MS Office),
  • samodzielność i odpowiedzialność,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji,
  • doświadczenie w branży zbrojeniowej – mile widziane.

 

To oferujemy:

  • stabilne i rozwojowe miejsce pracy,
  • szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
  • umowę o pracę,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, dofinansowanie do posiłków, talony świąteczne, wczasy pod gruszą),
  • ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Zakres zadań i odpowiedzialności:

Do głównych zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:

  • planowanie i realizacja zakupów,
  • analiza zapotrzebowania,
  • tworzenie zamówień i ich monitorowanie,
  • analiza rynku i poszukiwanie nowych dostawców,
  • ocena ofert, kontrola realizacji zamówień i terminowości dostaw,
  • współpraca z magazynem i działem kontroli jakości w zakresie odbiorów materiałów,
  • monitorowanie fakturi ich weryfikacja na zgodność z zamówieniem,
  • działanie zgodnie z polityką zakupową firmy.

 

Kompetencje, których szukamy:

  • wykształcenie min. średnie z doświadczeniem zawodowym na podobnym stanowisku,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji,
  • komunikacja z dostawcami i interesariuszami wewnętrznymi,
  • utrzymywanie relacji z dostawcami,
  • znajomość przepisów handlowych i standardów jakości ISO 9001,
  • znajomość środowiska Microsoft Office,
  • znajomość środowiska pracy na systemach ERP,
  • prawo jazdy kat. B
  • systematyczność, dokładność,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • wielozadaniowość,
  • odporność na stres.

 

W ramach współpracy oferujemy:

  • stabilne i rozwojowe miejsce pracy,
  • szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
  • umowę o pracę,
  • nagrodę kwartalną,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa Medicover sport, wczasy pod gruszą, dofinansowanie do posiłków),
  • ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Zakres zadań i odpowiedzialności:

  • Kompleksowa obsługa klienta (m.in. przygotowywanie ofert, kosztorysów, wsparcie techniczne użytkowników);
  • Wsparcie Inżynierów Wsparcia Technicznego w bardzo złożonych przedsięwzięciach;
  • Uczestnictwo w pracach koncepcyjnych i serwisowych z nowymi i już istniejącymi wyrobami;
  • Budowanie długoterminowych relacji z bieżącymi/nowymi użytkownikami;
  • Wsparcie Sekcji Szkoleń w zakresie szkoleń dla użytkowników;
  • Współpraca z innymi działami firmy;
  • Koordynowanie realizacji zleceń serwisowych.
  • Prowadzenie wewnętrznej kontroli jakości procesów;

 

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe / średnie techniczne (IT, telekomunikacja, elektryka, mechanika, metrologia, automatyka);
  • Znajomość sprzętu telekomunikacyjnego wykorzystywanego w Wojsku Polskim;
  • Umiejętność konfiguracji i obsługi terminali satelitarnych;
  • Odpowiedzialność, niezawodność, samodzielność i proaktywność;
  • Praca ze sprzętem łączności;
  • Umiejętność posługiwania się urządzeniami pomiarowymi;
  • Pożądane doświadczenie w jednej z dziedzin:
  • Terminale i łączność satelitarna;
  • Systemy hydrauliki siłowej;
  • Systemy masztowe;
  • Systemy teleinformatyczne;
  • Systemy chłodzenia urządzeń radiolokacyjnych;
  • Minimum roczne doświadczenie na stanowisku Inżyniera Wsparcia / Kierownika;
  • Kreatywne i efektywne podejście do rozwiązywania problemów;
  • Umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji;
  • Umiejętność szybkiego uczenia się;
  • Umiejętność kierowania niewielkimi zespołami;
  • Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność;
  • Otwartość na rozwój i zdobywanie nowych umiejętności;
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach;
  • Pożądane posiadanie przez kandydata prawa jazdy kat. B;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem;
  • Mile widziane świadectwo kwalifikacyjne SEP do 1 kV.

 

To oferujemy:

  • stabilne i rozwojowe miejsce pracy,
  • szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
  • umowę o pracę,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, dofinansowanie do posiłków, talony świąteczne, wczasy pod gruszą),
  • ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego,
  • przyjazną atmosferę pracy.

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO)”.
Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Zakres zadań i odpowiedzialności:

  • Kompleksowa obsługa klienta (m.in. przygotowywanie ofert, kosztorysów, wsparcie techniczne użytkowników);
  • Uczestnictwo w pracach koncepcyjnych i serwisowych z nowymi i już istniejącymi wyrobami;
  • Wsparcie Sekcji Szkoleń w zakresie szkoleń dla użytkowników;
  • Współpraca z innymi działami firmy;

 

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe / średnie techniczne (IT, telekomunikacja, elektryka, mechanika, metrologia, automatyka);
  • Znajomość sprzętu telekomunikacyjnego wykorzystywanego w Wojsku Polskim;
  • Umiejętność konfiguracji i obsługi terminali satelitarnych;
  • Umiejętność prowadzenia skutecznej komunikacji;
  • Praca ze sprzętem łączności;
  • Pożądane doświadczenie w jednej z dziedzin:
  • Terminale i łączność satelitarna;
  • Systemy hydrauliki siłowej;
  • Systemy masztowe;
  • Systemy teleinformatyczne;
  • Systemy chłodzenia urządzeń radiolokacyjnych;
  • Odpowiedzialność, niezawodność, samodzielność i proaktywność;
  • Kreatywne i efektywne podejście do rozwiązywania problemów;
  • Umiejętność szybkiego uczenia się;
  • Umiejętność posługiwania się urządzeniami pomiarowymi;
  • Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność;
  • Otwartość na rozwój i zdobywanie nowych umiejętności;
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
  • Pożądane posiadanie przez kandydata prawa jazdy kat. B;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem;
  • Mile widziane świadectwo kwalifikacyjne SEP do 1 kV.

 

To oferujemy:

  • stabilne i rozwojowe miejsce pracy,
  • szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
  • umowę o pracę,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, dofinansowanie do posiłków, talony świąteczne, wczasy pod gruszą),
  • ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego,
  • przyjazną atmosferę pracy.

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO)”.
Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Zakres zadań i odpowiedzialności:

  • opracowanie dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) – zapewnienie zgodności systemu z wymaganiami normy ISO 9001:2015, aktualizacja dokumentacji i monitorowanie efektywności działań,
  • identyfikacja obszarów do poprawy zgodnie z metodologią Lean Manufacturing/Management – prowadzenie analiz procesów oraz inicjowanie działań poprawiających efektywność operacyjną,
  • analiza wskaźników procesów – monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI) oraz przygotowywanie raportów i rekomendacji,
  • audyt procesów zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2015 – planowanie, przeprowadzanie i dokumentowanie audytów wewnętrznych oraz nadzór nad wdrażaniem działań wynikających z ustaleń audytowych.

 

Kompetencje, których szukamy:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Zarządzanie Jakością, Zarządzanie Produkcją, Inżynieria Produkcji),
  • znajomość narzędzi Lean Manufacturing,
  • minimum 2–3 lata doświadczenia w pracy w optymalizacji procesów,
  • znajomość praktycznego wykorzystania narzędzi Lean Manufacturing,
  • certyfikat audytora wewnętrznego ISO 9001:2015 będzie dodatkowym atutem,
  • zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • umiejętność planowania i prowadzenia audytów,
  • biegła obsługa narzędzi informatycznych (MS Office, systemy ERP, narzędzia do analizy danych),
  • umiejętność szkolenia pracowników i prowadzenia warsztatów,
  • skrupulatność i dokładność,
  • umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność,
  • proaktywność i inicjatywa w poszukiwaniu usprawnień,
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • kreatywność w podejściu do optymalizacji procesów,
  • gotowość do pracy w dynamicznym środowisku,
  • dyspozycyjność i elastyczność w przypadku nadzoru nad działaniami wdrożeniowymi.

 

W ramach współpracy oferujemy:

  • stabilne i rozwojowe miejsce pracy,
  • szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
  • umowę o pracę,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, dofinansowanie do posiłków, PPE, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, ZFŚS),
  • ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Zakres zadań i odpowiedzialności:

  • Projektowanie konstrukcji mechanicznych,
  • Opracowywanie BOM do konstrukcji,
  • Wsparcie merytoryczne przy wdrażaniu konstrukcji do produkcji,
  • Administrowanie Autodesk Vault Professional i wdrażanie jego funkcjonalności.

 

Kompetencje, których szukamy:

  • Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: mechatronika, budowa maszyn, mechanika precyzyjna,
  • Doświadczenie w branży produkcyjnej, projektowej,
  • Umiejętność przygotowywania dokumentacji konstrukcyjnej w programie AutoCad, Autodesk Inventor,
  • Doświadczenie w pracy Autodesk Vault Professional:
  • umiejętność zarządzania i konfiguracji Content Center, Templates (tabelki rysunkowe), styli Design Data,
  • praca w połączeniu z bazą danych systemu ERP,
  • znajomość zasad pracy na cyklach życia i rewizjach, konfiguracji: właściwości, kategorii, cykli życia dokumentacji i sposobu działania Job Processora.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie i tworzenie dokumentacji technicznej,
  • Sumienność, terminowość i kreatywność.

 

W ramach współpracy oferujemy:

  • stabilne i rozwojowe miejsce pracy,
  • szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji,
  • umowę o pracę,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą, ZFŚS, dofinansowanie do posiłków, karta sportowa),
  • ciekawe projekty w branży przemysłu obronnego,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Twój zakres obowiązków:

  • Przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień
  • Prowadzenie postępowań na platformie zakupowej, celem wyłonienia wykonawcy
  • Nadzór nad prowadzonymi inwestycjami na terenie Spółki
  • Sprawowanie nadzoru nad przebiegiem i sposobem realizacji robót budowlanych, w rozumieniu przepisów Prawa Budowlanego
  • Kontrolowanie jakości wykonanych robót
  • Zatwierdzanie materiałów budowlanych, urządzeń oraz dostaw wykonawców
  • Przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy
  • Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie wykonywanych robót
  • Uczestnictwo w odbiorze robót i inwestycji oraz innych czynnościach dotyczących stwierdzenia wad i usterek w robotach budowlanych
  • Udział w naradach koordynacyjnych
  • Dokonywanie wpisów do dziennika budowy
  • Kontrola i potwierdzanie ksiąg obmiaru
  • Dbałość o bezpieczeństwo robót
  • Uczestniczenie w czynnościach odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku
  • Opiniowanie rozwiązań zamiennych do projektu wykonawczego i wszelkich projektów technicznych
  • Weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem jej wykonalności, zgodności z przepisami, ze stanem istniejącym
  • Sprawdzanie dokumentacji powykonawczej i współpracy przy jej kompletowaniu

 

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe: techniczne
  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnych stanowisku
  • Znajomość programów AutoCad. Revit
  • Umiejętność przygotowywania kalkulacji technicznych przy przygotowaniu zapytań ofertowych, ofert, umów
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
  • Umiejętności analityczne, samodzielność, odpowiedzialność, dobre umiejętności interpersonalne, komunikacyjne i negocjacyjne
  • Odporność na stres /umiejętność pracy pod presją czasu
  • Terminowość

 

To oferujemy:

  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą, ZFŚS, dofinansowanie do posiłków, karta sportowa),

Obowiązki:

  • Wykonywanie schematów ideowych dla instalacji systemowej i teleinformatycznej w kabinach łączności
  • Wykonywanie dokumentacji technicznej okablowania zasilania i systemowego,
  • Uczestniczenie w przygotowywaniu koncepcji nowych wyrobów,
  • Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym w celu optymalizacji projektu,
  • Przygotowywanie koncepcji i analiz technicznych nowych wyrobów,
  • Opracowywanie, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, dokumentacji technicznej wyrobu/zespołów,
  • Aktualizacja istniejącej dokumentacji technicznej i dostosowanie jej do nowych rozwiązań technologicznych lub nowych wymagań,
  • Opracowywanie, w zakresie własnych kompetencji, wymagań technicznych na materiały potrzebne do produkcji skonstruowanych zespołów,
  • Opracowywanie instrukcji sprawdzania skonstruowanych wyrobów/zespołów,
  • Sprawowanie nadzoru merytorycznego i autorskiego nad realizacją modeli lub prototypów skonstruowanych wyrobów/zespołów,
  • Wsparcie merytoryczne badań laboratoryjnych skonstruowanych wyrobów/zespołów oraz ocena wyników tych badań,
  • Ścisła współpraca z innymi konstruktorami oraz innymi pracownikami Spółki w trakcie realizacji powierzonych zadań,
  • Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad realizacją modeli lub prototypów skonstruowanych wyrobów/zespołów.

 

Wymagania:

  • Wykształcenia wyższe, preferowane kierunki: elektronika, informatyka, telekomunikacja lub pokrewne,
  • Doświadczenie w branży produkcyjnej, projektowej lub serwisu,
  • Umiejętność przygotowywania dokumentacji konstrukcyjnej w programie AutoCad, znajomość Autodesk Inventor będzie dodatkowym atutem.
  • Umiejętność przygotowywania dokumentów w programach pakietu Microsoft Office,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie i tworzenie dokumentacji technicznej,
  • Znajomość systemów łączności bezprzewodowej,
  • Znajomość projektowania i konfiguracji sieci komputerowych,
  • Znajomość projektowania instalacji alarmowych będzie dodatkowym atutem.
  • Zapytanie o udzielenie informacji o osobie (KRK) – niekaralność
  • Orzeczenie lekarskie dedykowane do ww. specyfikacji pracy
  • Orzeczenie psychologiczne jw.

 

Oferujemy:

  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Pakiet świadczeń socjalnych,
  • Pracowniczy Program Emerytalny i opiekę medyczną.
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą, ZFŚS, dofinansowanie do posiłków, karta sportowa),

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.


Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Zadania:

  • Przygotowywanie i montaż wiązek kablowych oraz podzespołów elektrycznych i elektronicznych wg dokumentacji wykonawczej,
  • Naprawy podzespołów elektrycznych i elektronicznych,
  • Montaż, uruchamianie i weryfikacja poprawności działania instalacji elektrycznych i systemowych w kontenerach,
  • Współpraca z innymi działami Spółki, np. kontrola jakości, dział konstrukcyjno-technologiczny.

 

Oczekiwania:

  • Wykształcenie średnie lub zawodowe,
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie wytwarzania zespołów elektrycznych, wiązek kablowych, montażu gotowych wyrobów,
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  • Znajomość oprogramowania MS Office, mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • Doskonała organizacja pracy (także pod presją czasu), umiejętność ustalania priorytetów, samodzielność, kreatywność i operatywność w działaniu,
  • Asertywność, nastawienie na realizację zadań.
  • Zapytanie o udzielenie informacji o osobie (KRK) – niekaralność
  • Orzeczenie lekarskie dedykowane do ww. specyfikacji pracy
  • Orzeczenie psychologiczne jw.

 

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji,
  • Pracę w ciekawych projektach oraz tworzenie innowacyjnych rozwiązań,
  • Pakiet medyczny,
  • Dobrą atmosferę pracy.
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. opieka medyczna, PPE, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą, ZFŚS, dofinansowanie do posiłków, karta sportowa),

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie na potrzeby realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Informujemy, że Administratorem danych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Nie znalazłeś interesującej Cię oferty?

Dodaj swój profil do bazy Wojskowych Zakładów Łączności Nr 1 S.A.

Jesteś zainteresowany realizacją swoich praktyk w naszej organizacji?

Zaaplikuj opisując Twoje potrzeby w tym zakresie.

Klauzule

W związku z wejściem w życie 25 maja 2018r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. „RODO”, proszę o zapoznanie się z klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy w WZŁ Nr 1 S.A. oraz klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych. Przedstawione klauzule podpisane należy załączyć do CV.

Na podstawie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), dalej „RODO” informujemy, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych są Wojskowe Zakłady Łączności Nr 1 S.A. z siedzibą w Zegrzu Południowym (kod 05-130), zwane dalej „WZŁ Nr1 S.A”, „Administratorem”.
2. Osobą odpowiedzialną za prawidłowość przetwarzania danych w WZŁ Nr 1 S.A. jest Inspektor Ochrony Danych. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych email: iodo@wzl1.com.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych w WZŁ Nr 1 S.A. zgodnie z art. 22¹ Kodeksu Pracy, oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. Pani/Pana zgody, art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze oraz art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. realizacji prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora.
4. W przypadku wyrażenia dodatkowej i dobrowolnej zgody, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach przyszłych rekrutacji prowadzonych w WZŁ Nr 1 S.A. zgodnie z art. 22¹ Kodeksu Pracy oraz 6 ust. 1 lit. a i f RODO tj. zgoda oraz realizacja prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora.
5. W dowolnym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonych zgód, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano do czasu ich cofnięcia.
6. Dane osobowe będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych do zakończenia procesu rekrutacji lub do momentu cofnięcia zgody, a przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, będą przetwarzane przez jeden rok lub do momentu cofnięcia zgody.
7. Przysługują Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania a także prawo przenoszenia danych.
8. Informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do organu nadzorczego-Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Informujemy, że odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące z Administratorem w procesie rekrutacji.
I10. Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
11. Informujemy, że Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również nie będą wykorzystywane do profilowania.
12. Podanie danych jest dobrowolne, ale ich nie podanie będzie związane z brakiem możliwości udziału w procesach rekrutacyjnych.

W razie pytań związanych z przetwarzaniem danych, zachęcamy do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych e-mail: iodo@wzl1.com.pl.

Współpracujemy z uczelniami wyższymi,
ze studentami 3-ego ,4-ego i 5-ego roku na kierunkach bezpieczeństwo,
informatyka oraz kierunki inżynieryjno – techniczne.

Benefity

Prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin
Pracowniczy program emerytalny
Premie i dodatki
Szkolenia i kursy
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
Bony świąteczne
Ubezpieczenie na życie